Underbara Hima

Min hund är förmodligen bäst i världen. Hon är så duktig på kursen och jag är alltid lika stolt:) Mycket beror nog på hennes personlighet men hon har också fått all kärlek i världen från alla runt omkring henne. Det är vi så tacksamma för.

Idag är alltså en bra dag. Jag har vunnit 350 kronor på Scorett lite oväntat sådär, Mammas och Irenes bilder har gått vidare till final i norrmejeriers tävling och jag har fått veta min månadslön som jag är mycket nöjd med. Hima skötte sig jättebra på kursen och Fredrik och jag har kommit till den längta-nivån att vi är tokkära (förmodligen på grund av avståndet...) och nu saknar jag snart ihjäl mig efter han.

Nu ska jag jobba till torsdag och sen far jag till Helena i Umeå och firar valborg.

Just det, träningskort lovade chefen mig också. Ja jisses vilken bra dag:)


Kommentarer
elin

låter som en bra dag birgitta!...undra vad jag får för lön i sommar!..ska allt ha mig ett litet löneprat när jag har tid!...=)

2010-04-26 @ 22:23:47
Anonym

Heja!

Kom ihåg den här dagen, när någon annan dag blir tung och dyster.

2010-04-26 @ 22:26:40
Anonym

Detta föregående var från mammselen

2010-04-27 @ 19:03:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0