upp som en sol och ner som en pannkaka.

Jag är stressad vilket gör att jag vaknar vid tretiden på nätterna tydligen. Idag började dagen med hundpromenad i snöregn. Jag var inte så taggad på att fullfölja dagen men såklart gjorde jag det ändå. Jobbade, tiden gick så sakta. Men har fått ihop 8 km på cykeln idag eftersom jag måste hinna hem och ut med hundarna på min fjuttiga rast.

Handlade lite på vägen hem men glömde köpa hundmat. Så nu har jag nästan ingen till imorgon. Har drygat ut det lilla med frolic och matrester. Sprang en mil efter jobbet- inte särskilt kul. Sen har jag betalat räkningar åt Freddan, dammsugit, tagit ut hundarna igen, eftersom Geri inte får följa med och springa. Dammsugit och sedan suttit och letat papper till deklarationen. Ja det är inte så enkelt som det är för alla andra eftersom jag har sålt aktier. Åh? Jag kan väl inte hålla reda på vad de kostade när jag köpte dem.

Alltså, det känns som mitt liv just nu enbart innehåller hundpromenader och jobb. Men jaja, jag ser ju att jag göra mycket annat roligt också. Jätteroliga saker verkligen.

(bortse från det här, ibland måste man få klaga...)


Kommentarer
irene

sånt är livet som ensamstående hundmatte

2010-04-27 @ 22:39:30
mamma

Det låter stressigt. Ta en sak i taget, så hinner du säkert med.

Och så hoppar du över något som inte är livsviktigt.

2010-04-28 @ 21:13:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0