vill inte.

Den här dagen har vart knas. Jag har varit ledig och det var ju bra för jag har fixat med skolan och så. Men ikväll upptäckte jag att jag ligger efter ganska mycket. Vet inte hur jag ska hinna med nu. Och här i Lycksele finns ju inte böckerna jag behöver.
Springningen gick inge bra heller, fick ingen rytm i det. Har ingen träningsmotivation längre.
Fattar inte meningen med nåt heller?!
Har gått runt med hundarna och Winterdäck i skogen. Vet inte om det blev bättre.

Sen är jag extremt sugen på glass.
Inte min dag.

Juste, saknar Fredrik nå kopiöst också.
Gnäll.


Kommentarer
mamma

Ny dag i dag. Säkert bättre!

2010-04-14 @ 08:54:36
helena

du kan inte lyssna på winnerbajs, han har en förmåga att, precis som Kent, göra en självmordsbenägen. Jag ska gå och skriva en tenta som jag inte har pluggat till. Det blir spännande! =)

2010-04-14 @ 15:06:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0