Yeay!

Igår hade jag en underbar dag! Tänk att mina bästa dagar ofta utspelar sig i fjällen, det måste betyda något. Typ att jag måste dit oftare och få fler underbara dagar:)
Vi åkte loppet på 6 timmar och 18 minuter cirka, hade sol nästan hela tiden. De första två milen var ren njutning, så vackert och så skönt. Trots att vi i starten åkte upp för hela slalombacken typ...
När vi hade åkt fem mil kände jag att det var lite jobbigt, var lite stel i kroppen men inte värre än så. Med hjälp av lite sportdryck kom jag snabbt igen. På slutet hade jag så mycket krafter kvar att jag tog upp jakten på två lag framför oss som jag tänkte att vi skulle spurta förbi. Vi klarade ett av dem, men Fredrik tyckte det var lite taskigt att göra så. Försökte förklara för honom att tävling är tävling! Mitt lopp är jag skitnöjd med. Hade det aldrig riktigt tungt utan krafterna räckte ända fram till slutet, Fredrik gnällde litegrann men mest var han bra han med:)
Det var skithärligt och jag ska absolut åka igen!

Sen är det inte ofta man får ett sånt här snyggt streck i pannan:





Kommentarer
Pe

Skitbra ju! Verkade ju inte alls jobbigt det där. Snygg bränna å

2010-04-11 @ 10:56:20
elin

bra jobbat birgitta!...läcker bränna!..en sån vill jag också ha!=)

2010-04-11 @ 11:19:04
big

Det är ju 8 mil så lite jobbigt var det ju såklart:P Men vi tog det så lugnt att vi inte blev jättetrötta och då var det faktiskt mest härligt:)

2010-04-11 @ 11:38:06
mamma

ÅH Grattis till er båda. Jag tycker att det var jättebra gjort.

Jag tänkte minsann på er heeela dagen. Och lite till.

2010-04-11 @ 11:55:55
helena

Snygg du är syrran!

2010-04-11 @ 12:52:13
Dag

Sterkt Gitta!!!

2010-04-11 @ 14:08:22
URL: http://www.holsvik.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0