-Tjena brudar, ska ni åk me?

I helgen har jag jobbat, men han även med att åka hem till Frida och Johan efter jobbet på lördagen och dricka lite vin. Det var jättemysigt och efter det for vi ner på stan. Eftersom motorveckan avslutades var det full cruising på stan med massor av gamla bilar. Vi kom inte in på öltältet för att polisen hade stängt biljettförsäljningen, det var för mycket folk. Åt en kebab-pizza istället:) Vi blev allafall uppraggade för bilåkning, men var tyvärr lite för fega för det:P



Idag har jag jobbat och imorgon är jag ledig. Skönt. Jag och Anna har vart ut med hundarna i skogen efter jobbet och Hima är numera lite kär i Baloo:) Sen var vi hem till Anna och fikade kladdkaka medan hundarna gosade. Nice:)

Dags att sova, gonatt!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0