Helena får bättre bilder...:(

Igår var det kalas i Luleå! Vi såg Twisted Sister men man är ju inte jättetjenis med det bandet. Hur som helst var det en riktigt trevlig kväll, vi grillade först med Johan och Frida och sen for vi ner på stan. Idag är det bakis-söndag. Har lite svårt för det, ska nog städa lite nu.

Snart ska lilla Helena fara ner till Umeå igen, det är tråkigt.




Så här romantisk är han min pojkvän! Han skulle hoppa över ett staket för att "komma snabbare till mig" men det gick inge bra så han landade på armen och huvudet. Haha, som tur var slog han sig inge mer:)


Kommentarer
mamma

Det är väl inget fel på dina bilder.

2010-08-08 @ 18:07:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0