I did it..

Badade i älven igår. Skönt att ha det avklarat... en aning kallt men inte sådär jättejobbigt. Blev förhoppningsvis lite brunare också, man får ta vara på soltimmarna då man är ledig. Hann ed att plocka blåbär igår också. Litegranna, fanns inte så jättemycket. Har antioxidantbehovet tillfredsställt några dagar framöver allafall.

Annars hatar jag att vara ledig har jag kommit på. Jag blir så stressad av allt jag borde göra men som jag inte gör. Blir bara ångest av lediga dagar.

Och just nu längtar jag så jag nästan dör efter nästan antagningsbesked. Nog för att det vore kul att komma in men jag vill ju veta vart jag ska flytta nästa gång... Svårt med planeringen i denna ovisshet.



Kommentarer
irene

Häromdan kom jag på att jag inte badat en enda gång i sommar... Man börjar bli gammal

2010-08-04 @ 19:41:11
A-L

Jag har badat. Både i hav och i sjö. Inte i älv... och inte så många gånger.

Men ändå...

2010-08-04 @ 19:46:42
big

men far å bada då Irene, inte för sent än på länge ju!!

2010-08-04 @ 21:54:56
irene

nja, det måste vara riktigt stekvarmt i luften för att jag ska vilja svalka mig tror jag

2010-08-05 @ 20:09:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0