i väntan på bilen

Har packat mina saker och är redo att fara till Umfors och kantarellplockning, typ det roligaste som finns:D
Tyvärr har vi inte fått bilen än, Fredrik har köpt en fin saab kombi :) Så nu har "vi" en riktig familjebil, förhoppningsvis får Himas bur plats i bagaget.

Damen från Östersund smsade mig idag och skrev att hon som skulle flytta inte skulle flytta ändå så nu är jag utan lägenhet igen. Men vandrarhem är bokat på söndag och måndag och jag kommer att bo med några andra kvinnliga studenter där. Fler som är i samma sits med andra ord. (Läste någonstans att Östersund är det svåraste stället i hela norrland att få tag i lägenhet...)

Men allt löööööser sig ju!





Kommentarer
irene

söta ni

2010-08-27 @ 17:34:50
mamma

Klart det gör.

2010-08-27 @ 19:48:13
Kate

Hahah, du och mamma är ju skitlika!

2010-08-28 @ 11:43:53
mamma

hahaha.. det har du rätt i. Vi kanske är släkt... ;D

2010-08-28 @ 13:13:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0