Luleå

Idag ringde en dam som läst min annons i tidningen, hon hade ett möblerat rum med egen ingång för bara 2000, det lät bra, hoppas jag kan flytta in snart. Idag har jag vart och lämnat urinprov från Hima hos veterinären och köpte ett svindyrt schampo att behandla Geri med. Så jag har fixat med henne en hel timme, blåst henne torr med hårtork och sedan smörjt hennes sår. Men jag är lite orolig att det här inte hjälper, hon behöver nog antibiotika.

Skulle farit och hälsat på Sofia och fika nu med henne och Frida men jag hinner inte:( Jag är på väg till Luleå om två timmar. Jag och Fredrik vet inte när vi kommer ses igen så det kändes som att vi kunde behöva lite tid med varandra innan jag åker till Östersund. Då blir det 582 km mellan oss..

Det var allt för nu och eftersom jag är lite hispig för tillfället så kommer det nog snart ett inlägg till:P


han ser på fotboll, jag försöker fota oss:P


Kommentarer
mamma

Hur är det ned kokmöjligheter och toa/dusch i rummet?

Var ligger det i sta´n?

2010-08-25 @ 16:28:44
irene

GRATTIS. Allt löser sig

2010-08-25 @ 19:55:03
Josefine

Wei, vad bra att det löste sig.. Vart ligger lägenheten?

2010-08-26 @ 19:18:33
URL: http://josefinalina.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0