man får passa på...

Har absolut inget att göra. Sitter i Luleå och ugglar medan Fredrik är på jobbet. Visst, jag skulle kunna tvätta lite, och fara ner på stan och fixa mina skor men det blir inge av med det, för jag är sjuk! Okej, nog för att det förmodligen är en vanlig förkylning men åh vad ont i halsen jag har. Kroppen passar på att vara sjuk när man har tid?

Dagens lycka är gjord allafall. Har en freerider på torsdag från Luleå till Hudik. Riktigt bra:)

Nu ska jag ge Hima frukost sen ska jag lägga mig.



Bild från Venezuela. Solresa snart igen måntro?



Kommentarer
mamma

Den där drinken,eller vad det nu är, ser verkligen inte god ut.

2010-08-10 @ 16:30:57
helena

äre spya?



Kom ihåg att posta mitt hm paket det första du gör!

2010-08-10 @ 16:32:53
big

haha, det är ingen drink och inte en spya. Det är någon slags skaldjursröra. Inte så god var den men man måste ju prova:) Ja, jag vet Helena...

2010-08-10 @ 17:59:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0