reservintag?

Står som andra reserv fortfarande efter dagens andra antagningsbesked. Tycker det är skumt att två verkar tackat nej, men de har ändå inte tagit in några reserver. Överintag? Varför sysslar de med sånt egentligen, man blir ju bara less och besviken.

Ringde och hörde med dem och då påstod hon som jag pratade med att de inte är färdiga med antagningarna än, och att jag skulle ringa imorgon eller på måndag för att få ett mer konkret svar! Borde de inte vara färdiga med antagningarna när de går ut med andra beskedet på studera.nu?

Hima har fått sina provsvar från veterinären. Hon var resistent, nu går hon in på sina tredje antibiotikakur och jag hoppas verkligen hon blir bra denna gång.

Jaha, jag har packat ihop alla mina grejer, imorgon flyttar jag från Johanssons, vars vet jag inte. Näta stopp blir Luleå och kalaset:) Ciao!



Kommentarer
mma

Du får väl flytta hem till mamma... :)

2010-08-05 @ 22:12:40
big

tack men nej tack! Men jag kommer hem till veckan lilla mamma:)

2010-08-05 @ 22:29:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0