Andra skidpasset

Åkte skidor idag igen men jag måste säga att det går trööögt. Jag vill köra slut på mig men orkar inte. Och nu känner jag mig sådär halvnöjd. Kanske det beror på att man inte kommit igång riktigt än. Känner inte spåret heller. Vid stadion är det bara en enda röra, har ingen aning om vart jag ska åka. Nästa vecka kan jag åka i Falun allafall:)

Annars sitter jag och skriver färdigt min sista hemtenta. Borde plugga lite socialpsykologi efter det.

Men ikväll blir det pizza och spel hos vänner.

Ciao!


Kommentarer
mamma

Borde finnas någon spårkarta någonstans...

2010-12-18 @ 23:21:06
big

ja det finns det men det hjälper inte

2010-12-19 @ 00:29:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0