chips och hemtenta

"Thaimat!" tjatar den hatiska Jonas med håret och springer runt här i kallingar. Klockan är kvart i elva, vi har inte ätit frukost utan äter chips och godis istället. Jag har skrivit några rader på hemtentan. Fredrik är och fikar med ett konkurrerande företag som har skickat hit en kille från Sundsvall enkomt för att träffa honom på en lördag (!) och försöker få över honom till deras företag här i Östersund. Kul att vara eftertraktad:)

Idag blir det skidskytte och fest ikväll. Borde ha hunnit med att besöka julmarkanden också men jag kanske prioriterar bort det. Svinkallt ute, jag kokar vatten.

Trevlig helg:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0