Dan före dopparedan.... eller en halvtimme innan.

Ja nu är det nog dags att sova, bara jag vaken här i huset. Skrev lite på socialpsykologin så jag kan känna att det är jul imorgon och inte ha någon press på mig att plugga. Men jag vet inte jag, man kan ju alltid göra allt lite bättre i pluggvärlden. Ska försöka släppa det där nu tills efter nyår, då kan jag börja om igen.

Idag har vi ju som sagt vart till på hälsapåbesök i Kråknäs. Väldigt trevligt, fint och väldigt kallt ute. Men det är det ju överallt, kallt.

Jag och Helena sprang på stan sen och inhandlade de sista julklapparna. Känner mig ganska nöjd:)

Imorgon blir det skidåkning, kalle-anka (ganska tråkigt program förresten, känns ju som man sett det några gånger...) julmiddag, julklappar och midnattsmässa. Ungefär som vanligt:)

GOD JUL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0