dramatisk lägenhetsvisning

Idag följde jag med Beatrice när hon skulle kolla på en etta, förstahandskontrakt. Hon mår inge bra alls, vet inte om parasiten ger ont i hela kroppen, men något konstigt är det. Så vi gick dit i denna kyla. Väl där går vi runt och tittar och sen ner i källaren och kikar där. Han som visade lägenheten skulle ta uppgifter på både Bea och en annan tjej som också var intresserad av den. När de typ hade pratat färdigt så svimmar Bea rätt framför lägenhetsmannen och in med huvudet i stenväggen. Haha, jag blev ganska rädd då men nu sitter jag och skrattar när jag tänker på det. Han var iallafall schysst och skjutsade hem oss efteråt och jag bäddade ner henne och köpte godis och proviva åt henne.
Han ringde iallafall ikväll och sa att hon fått lägenheten så hon måste ju ha gjort ett gott intryck:)

Nu har jag vart och jobbat i tre timmar. Mycket information, lite läskigt som vanligt med nytt jobb och innan man känner alla men jag tror det blir bra:)

Nu ska jag på glöggkväll på skolan. Inatt kommer Fredrik och Jonas. Ciao!




Kommentarer
irene

kära nån, Det är kanske ett bergsäkert sätt att skaffa lägenhet på... :)

2010-12-04 @ 21:26:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0