good!

Var på bodypump ikväll, är inte så jätteförtjust men jag måste passa på nu innan jag åker hem. Köttade lite extra på benen efteråt eftersom jag inte kört det på gymmet något i veckan. Sjukt slut! Sex pass i veckan och jag är helnöjd.

Annars då. Jag har sett en massa skidor i helgen samtidigt som jag hade en idé om att plugga. Men jag har faktiskt ingen motivation så jag tror jag släpper det där ett tag. Imorgon måste jag börja packa och städa för på tisdag åker jag. Först till sundsvall och på onsdag åker jag och Boss ner till Falun.

Shit. Tråkigare blogg får man leta efter just nu tror jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0