Kom hem när du vill. Jag är vaken hela natten.

Imorgon ska jag på spinning halv sju, det betyder att jag borde lägga mig och sova men jag har ju som svårt att somna nu för tiden. Så jag har suttit och knåpat med tentan. Den ska vara inne imorgon, ska bli skönt att slippa den:)

Imorgon ska vi även ha föreläsning i makt och genus, hur kul?
Just det, jag kan ju berätta hur det var i Åre. Jag åkte inte skidor en enda gång, för den enda gång jag skulle försöka ta mig till skidspåret så missade jag bussen:( Jag har heller inte satt min fot utanför dörren under hela vistelsen då det var ljust ute. Det vill säga, vi satt och råpluggade hela dagarna. MEN, fredag kväll satt jag och Malin i soffan, drack rödvin, åt gott och såg på idol hela kvällen lång. Det var ljuvligt avstressande! Vi var också ute och festade lördagkvällen. Ganska lugnt och städat för vår del, uppfattningen om Åre är att det är som ett slags fjäll-stockholm där det finns en massa stockholmare, märkeskläder-butiker och där till och med smältosten på Max är dyrare än vanligt.

Men det var grymt skönt med ett miljöombyte och rent, gott vatten direkt från kranen:)




flitiga psykologstudenter;)




Kommentarer
Mariami

Haha, jo Åre är ju känt som ett mini-Sthlm, så ni var helt rätt ute :)

2010-12-14 @ 09:43:15
helena

Men vad myyyysigt! Fast ja, man känner sig rätt malplacerad i åre.

2010-12-14 @ 17:18:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0