Lugn och fin lugn och fin lugn och fin

Tog en heeelt fantastisk promenad idag innan jobbet. Det var sådär vackert så man inte vet vart man ska ta vägen, och att få stänga in sig i sin egen värld med musik i öronen och nästan sväva fram i snön var verkligen behövligt för laddning av batterier.

(Jag tränade igår för första gången på två veckor, kände mig som en spink utan muskler)

Ikväll lovade jag att jobba imorgon direkt efter jobbet. Cryptosporidium däckar fortfarande Östersundsborna. Så imorgon måste jag upp med tuppen för att hinna tvätta, däremellan måste jag läsa två kapitel i en bok som vi har seminarium på på torsdag. Skolan 10.15-15. Jobb 15-21. Det betyder att jag måste ha med mig en micro-matlåda, för andra gången under min studietid. Jag vet knappt hur micron funkar, fick hjälp av Fanny senast:P Men tur att jag har en matlåda att ha med mig allafall:)

Kom hem för en timme sedan och nu försöker jag varva ner. Det går sådär. Måste sortera tvätten.

Godnatt!



Kommentarer
Josefine

Ja det är synd att du inte kan ta någon kattunge. Men visst var det eftersom du bor så litet? Hittat någon bra lya ännu?

2010-12-08 @ 07:34:39
URL: http://josefinalina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0