Bakar kaka

Nu är jag ledig till på måndag. Skönt förstås men man blir ju lite slö om dagarna. Just nu bakar jag bananchokladkaka:) Nya dammsugarpåsar fick vi på posten också så nu kan jag ta tag i de här svart tussarna som flyger omkring. Har börjat läsa Strindberg också, det verkar inte så farligt som jag hade föreställt mig.
Allafall så har min minidator pajat. Fredrik skulle starta den igår men den flimrade mest. Och den som är så ny, i januari fick jag den. Mellandatorn är också paj, den stänger av sig själv. Markus ska få ta den och laga den någon gång hoppas jag.
Jag tror elektroniken håller på att göra uppror mot oss människor... Tur Freddans stationära funkar allafall.

Mer spännande än så här hade jag nog inte att berätta. Träningen flyter på, i veckan siktar jag på 4 pass. Två avklarade, box ikväll och så blire cardio crossfit på fredag förmiddag. Skidåkningen ligger lite nere på grund av att vi inte har någon bil och jag tycker det är skittråkigt att skida till spåret.


Jag och Kejtan äter sådär god glass på chokladön Chuao



Kommentarer
mamma

Vad gör man när en sån ny dator går sönder??? Reklamerar?

2010-02-10 @ 17:26:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0