But I can´t wait til Monday

Idag har jag suttit och skrivit på min bokreflektion på Självkänsla nu! För tredje gången har jag läst den nu men den här gången blev det mest skummande läsning. Jag är nöjd med resultatet allafall men det känns lite trist att sitta inne hela dagen vid en dator. Fast det är kallt och blåsigt ute så det sprollar väl.

I lördags hade vi fest som sagt, fast den blev uppdelad i vardagsrumsfest och sovrumsfest. Vi var fyra som satt klistrade vid skidloppet, resten bedrev vanlig fest med musik i det andra rummet. Denna fantastiska, enorma, rejält otroliga (alla superlativa man kan komma på) skidtävling som var en av de bästa jag sett ever. Vilken spänning och vad lycklig man var sen... spelade som mindre roll att det var halvkul på Kåren efter det:)

Idag ringde Lycksele-chefen och frågade om jag ville ha jobb i sommar. Hon verkade väldigt öppen för mina möjligheter att jobba. Känns som de vill ha dit mig. Ska ta mig en funderare på vad det ska bli i sommar för min del. Jag drömmer så mycket om Island på nätterna nu för tiden så jag måste nästan tillbaka dit också. Känns som det finns så mycket mer att se än det jag hann med på mina tre månader.

 



Kommentarer
mamma

Vilken bild! Är den din?

2010-02-22 @ 18:30:11
irene

satsa på Island

2010-02-22 @ 18:38:06
big

ja den är min:) Ja, det verkar lösa sig bra det här, kanske det blir Island:D

2010-02-22 @ 18:46:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0