Dags för semlor

Måste bara duscha först, har vart på Spincore och plågat kroppen. Piuhh.... tänk om man ändå kunde tycka att det var kul. Jag ska kolla upp vädret för veckan och se om jag kan byta ut något pass mot skidåkning istället. Jag måste variera mig!

Genuslektion idag. Vi är fem elever plus lärare, lektionen drog över nästan 3 timmar, helt frivilligt, dessutom blir det knappt någon rast, för då fortsätter vi bara att prata om ämnet. Det är så kul att sitta och diskutera och höra andras åsikter och erfarenheter. Alla borde verkligen läsa genus, iallafall i Luleå, och med min lärare. Vi gör egentligen inte så mycket av det hon har planerat på lektionerna eftersom det blir mest diskussioner, men hon tycker att man lär sig så mycket av det så vi får fortsätta prata:)

How do you do! Det lutar åt fest i helgen!



Kommentarer
irene

Drog lektionen ÖVER med 3 timmar? ...otroligt.

2010-02-17 @ 20:15:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0