Fest igår

Och nu ligger vi här. Hima kräks och jag har huvudvärk. Vilket gäng vi är hon och jag:) Nej jag vet inte varför hon kräks men jag vet då i vart fall varför jag har ont i huvudet. Men jag hade SÅ kul igår! Första gången jag hade kul på Kåren, jag och Josefin dansade järnet!

Idag är Fredrik borta och åker utför någonstans. Jag skulle plugga och åka skidor. Har inte tagit mig upp än. Men eftersom vädret är helt amazing där ute så ska jag trotsa huvudvärken. Tror jag ska ta på mig skidorna och hobbyåka med Hima. Ganska skönt att jag har henne med för då får jag inte se det som ett träningspass eftersom hon är för liten för att springa med, så då kan jag ta det lugnt och njuta av skidturen istället:)

Igår var vi förresten på Ikea i Haparanda, jag och Fredrik hade en budget på 500 kronor var inklusive bilresa och mat. (Inte rikast i världen för tillfället...) Men jag tror vi klarade den och nu har vi möblerat om och fått lite mysigare i sovrummer, med sängbord och lampor. Trodde inte det var möjligt att få någonting fint i den här lägenheten...

Nej men nu, dricka upp resorben och sen ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0