Godnatt

Sitter i soffan hemma hos Helena och har hejat på svenskarna i femmilen, jag tippade på att Johan Ohlsson skulle ta medalj och det gjorde han ju också. Vi har skrattat åt Blomman som har direkt-telepatisk kontakt med skidåkarna och vet precis vad de tänker och planerar. Spännande.
Idag åkte Maria hem till Sundsvall igen. Vad har vi gjort i helgen? Vi har vart på stan, fikat på Schmäck, promenerat i snö-ovädret, tagit hand om Emma som har opererat sig i munnen och så har vi vart på djuraffären och köpt 20 tuggben till Hima. Sen har vi ätit och druckit i mängder! Eller ätit allafall, gott har det varit:)

Jag tänker inte åka hem förrän imorgon tror jag. Har inte bestämt mig helt ännu, men tror att det blir så. Imorgon ska jag till biblioteket och skriva och skriva. Jag ska vara effektiv imorgon!

Godnatt.


Maria och Per-erik i Prag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0