Helg

Nu kommer allrakärasteHelena hit snart, oj vad roligt:) Jag har vart och handlat med Jörgen och Josefin, men det finns ju typ inget längre som är utan tillsatser. Men det blev mycket frukt, funderar på en fruktsallad med grädde till. Och baka kan man ju alltid!

Jag har fått låna en massa självhjälpsböcker av Anna idag, en av dem ska jag skriva en reflektion om till hälsopsykologin. Självkänsla nu!. Den har jag ju redan läst så jag antar att det går fort att gå igenom den igen. På måndag ska den vara inlämnad och Helena är ju här i helgen. Betyder att jag får speeda på lite på måndag helt enkelt:)

Imorgon ska vi bestämt sitta på Unik hela halva dagen och därefter blir det fest.


Martina schitglad, Helena mindre.



Kommentarer
mostermammsen

så ska det se ut flickan min

2010-02-19 @ 21:24:21
mams

Jaha... jag tyckte väl att hon verkade bekant. Annan hårfärg bara. På Martina alltså.

Den andra kände jag igen.

2010-02-19 @ 23:23:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0