Hima borstar tänderna

Jag insåg idag att jag har väntat för länge med att få Hima van vid en tandborste. Hon var inte alls medgörlig. Men nufick hon tandborsten att leka med och eftersom hon ligger och biter på den så borsta hon i princip tänderna själv:) Väldigt smart:) Fast hon kanske inte behöver den så mycket heller, hon biter ju på ben så ganska ofta. Boss däremot skulle behöva tandborstning... där är det mycket tandsten.
Japp, då vet ni allt om mina hundars tandstatus. Bra, då går vi vidare.

Imorgon kommer Helmert! Jiho!! Hon lever tillsatsfritt liv för tillfället, så det blir spännande att se vad vi kan koka ihop för tillstatsfri mat i helgen. Vin tror jag inte det är så mycket e-ämnen i. Och ren sprit borde ju inte vara något problem... SKOJSKOJ

Såg OS igår och blev lite besviken. Men tur att Anja inte slog ihjäl sig allafall. Ikväll får det lov att bli nya medaljer!
Jag ska träna också. Hårdaste passet. Det blir..hårt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0