Jag är som en björn som kan flyga!

I natt drömde jag en symbolisk dröm, men när jag berättade den för Fredrik så sa han "Du ska nog inte skriva om det här på bloggen" Haha, så jag skriver bara rubriken:)

Idag promenerade jag och han ner på stan i de kalla minusgraderna. Himla bra gjort måste jag säga. Fyndade på Intersport som hade hela butiken på 50%. Fast det var ganska utplockat så hittade jag en sport-bh, ett träningslinne och ett par nya bra tumvantar. Vi käkade sushi och mindes gamla dagar då vi alla trängdes runt de där sushiborden och Jonas med håret fick alla världens wasabi-rusher:)

När vi kom hem fick jag skynda mig och byta om, jag och Frida tränade crossfit och det var nice. Nu är min kropp mör och jag ska tvinga Fredrik massera mina ben. Alltid de som är tröttast. Mina björn-ben.

Imorrn åker jag till Umeå för systerhelg minus Malmösyrran. Kanonkul! Fullfart!!



Kommentarer
mamma

Jag blir väldans nyfiken på drömmen.

2010-02-26 @ 14:25:29
Kate

Sen när bryr vi oss i vad Fredrik tycker? Vavavva? Ha en trevlig helg för tusan, själv ska jag plugga. Kanonkul. Full fart.

2010-02-26 @ 16:08:52
irene

jag ser ett klart samband mellan björndröm och tunga ben

2010-02-26 @ 21:36:33
big

ja Irene du har ett rätt där:) jag skulle vara med i en sprint-stafett i klassiskt, men jag var ju orolig att jag inte skulle klara det eftersom jag känner mig så osmidig och tung i kroppen. MEN så såg jag en björn som hoppade mellan trädkronorna och nästan flög! Ja det var drömmen typ...

2010-02-27 @ 08:47:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0