kmivlm

Jag kom nyss hem från träningen och jag är sur. För jag har gjort illa handen och för att jag måste boxas med nya kmivlm. Vad äre för fel på folk som inte kan torka bort svett egentligen? SÄRSKILT när man jobbar i par med andra! Äre så kul att skvätta på annat folk? Men vissa tror väl att folk tycker det är sexigt med svett. Dessutom så hade han synpunkter på min boxning. Tex. så tyckte han att jag tappade garden på krokarna, man bliiiir. Jaja, är man proffset i gänget måste man ju ha rättigheter att svettas på andra och ta på sig rollen som tränare.

Jävvla idiot som pisters skulle sagt. Ja, jag saknar ju er na så jävulsk ibland. Ni fattar bäst.



Kommentarer
Kate

Det förstår man ju glasklart att man inte vill ligga med han. Jävla idioter.

2010-02-10 @ 22:00:57
Josefine

Men guuu vad jobbigt! & att han svettades på dig? Uäääck!haha.. jag & jörgen åker hem idag. vad ska ni göra i helgen?

2010-02-11 @ 08:07:35
URL: http://josefinalina.blogspot.com
mamma

Äh, nu är du väl lite känslig. Helena frotterade sig med massa tanzaniansk svett i bussarna i Afrikatt... Inge´ gnäll där inte,,,,



:D



2010-02-11 @ 09:01:33
Big

Josefin: Jag har sett att ni ska hem, vad roligt för er:) Vi har inte planerat något särskilt, bara brunch på Unik på lördag förmiddag:) Hoppas det löser sig med fotoläxan förresten, vi får se till att ses nästa vecka!

2010-02-11 @ 09:21:39
helena

katarina, hon använder ju kodord för att folk inte ska fatta vad det betyder. Nu förstörde du, typiskt dig.

2010-02-11 @ 21:45:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0