Ny vecka, månad, ångest

Nä nu ska jag inte vara så negativ. Fredrik fick inte gjort det han skulle idag och resonerade då som så att har man inget gjort på hela dagen kan man lika gärna slappa resten av dagen också. Själv hade jag vart i biblioteket och läst kurslitteratur så min dag är ju inte helt bortkastad. Iallafall så la vi oss i soffan och såg Sherlock Holmes som vi har tänkt se nu ett tag. Den var faktiskt bra, trots alla slagsmål:P

Nu har vi lagat spagetti och köttfärssås och jag siktar på box klockan 8. Bara att sätta igång med träningen igen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0