Skidor all day long

Idag när jag vaknade klockan nio var det strålande sol ute och bara 8 minusgrader. Så jag tänkte ta en skidtur istället för hundpromenad med Hima. Så vi åt lite gröt och sen for vi ut. Det var jättehärligt:) Efter det åt vi brunch på Unik och då ringde Johan och frågade om vi skulle följa med ut i skärgården till Fridas stuga. Var sådär halvtaggad eftersom vi redan åkt skidor en gång idag. Men sen bestämde vi oss för att följa med iallafall så vi åkte ut med bilen till hamnen och sen åkte vi skidor ut till stugan och grillade korv och pinnbröd.
Blev ganska kallt efter ett tag eftersom solen inte ville vara med hela tiden, men på hemvägen var himlen strålande vacker.






Nu ska vi ha en lugnt skön kväll med melodifestival, hemkörd mat och senare OS:)



Kommentarer
mamma

Vad roligt ni verkar ha. En bra utnyttjad dag, tycker jag.

2010-02-13 @ 22:49:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0