träning och plugg

Nu har jag vart på cirkelsågen, det är inte lika kul längre, men okej. Skönt att träna dagtid, fast sen när det blir kväll undrar man vad man gör hemma. Det är en man på träningen som är så himla imponerad över min styrka, han frågade idag om jag är före detta gymnast. Och det är jag ju, fast det var ju tio år sedan jag slutade med det. Själv är jag inte så imponerad över min snabbhet och smidighet. Jag blir så trött på slutets rusher att jag nästan måste stanna för jag håller på att spy. Känner mig tung i kroppen. Men med lite mildare väder och skidåkning kanske man får igång något som kan kallas kondis allafall.

Nu sitter jag och väntar på att min chef ska ringa. Blir nog flytt snart igen.

... och världens bästa sommar sen!? (Alltid lika positiv såklart!)



Kommentarer
mamma

Jaså, du imponerar på karlarna du. Jojo, så kan det gå. och före detta gymnast är du ju. Jag tycker att du ska stå på händer länge, nästa gång.(Träna lite hemma först).

De kommer att tappa hakan. :)



2010-02-24 @ 17:10:05
irene

Grattis till det. ...tänk om man hade såna färdigheter... så lätt det skulle vara att fånga nån... Men stå på händer har jag aldrig kunnat. Bara trampa på fötter och ömma tår. Det imponerar nog inte lika mycket

2010-02-24 @ 18:04:41
big

ja, jag kan ju be dem stänga av musiken och be dem kolla på när jag ska stå på händer. Jätteimpade blir de säkert!!

2010-02-24 @ 18:15:57
Kate

Haha, göre syrran!!!

2010-02-24 @ 19:55:50
Mamma

Vi börjar träna handstående, Irene...

2010-02-24 @ 22:36:27
Anonym

hahahaha big gör det. Alla tittar på dig, det borde du gilla. Du kan ju dra din livshistoria och alla kärleksproblem också så slipper vi höra på det. höhö

2010-02-24 @ 22:53:24
big

höhö, bitch.

2010-02-24 @ 22:55:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0