Åkt bob

Idag har jag åkt bob med I&V, Ivar körde i guppen fast han lovade att han inte skulle, jag fick ont i rumpan!
Sen var de på Taekwondo och jag kollade om jag kunde köpa nåt i köpcentret. Jag handlade tran till pappa och gelepulver till mig och min blivande sambo. Jag hittade handkräm, hudkräm och såntdär spännande också. Imorgon ska jag hitta en ny vinterjacka, Katarinas skiva och... nåt annat fint kanske. Jag har kollat efter en blå blå sjal med svarta fransar men jag har inte hittat nån.

Nej, jag vet inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0