Dåligt tålamod

Usch. Idag har jag haft huvudet fullt av föreläsningar och ny fakta. Okej, det var ju intressant, men vi drog över genuskursen med 2 timmar och sedan vare stressigt hem till Hima som har haft lite för mycket ensamtid idag. Så jag gick ut med henne på långpromenad i över en timme, DET var jobbigt eftersom hon inte alls ville lyda när jag skulle försöka träna henne. Och eftersom jag inte hade något tålamod för jag var både hungrig och trött så blev jag frustrerad och på dåligt humör. Men efter många om och men så kom vi tillslut hem och då hade Fredrik lagat middag tack och lov.

Ikväll ska vi köpa godis och mysa i soffan. Fredrik tror att vi ska se film men jag ser hellre p3guld-galan. Undrar vem som får sin vilja fram?






Kommentarer
mamma

Hima är ju faktiskt så liten än, så hon kan inte vara ensam så länge... tror jag... och så är hon dessutom både liten och tonåring. Vill leka mycket så klart, ch vill inte göra som amtte säger...

Kaske du ska försöka läsa dig till hur man ska handskas med valpar i den åldern. Eler fråga någon som har, eller har haft ,en valp av samma sort.

2010-01-19 @ 21:28:53
mamms igen

Men Fredrik då? Är han inte hemma lite på dagarna?

2010-01-19 @ 21:30:26
Anonym

nej han är på sitt jobb och håller på med ex-jobbet. han ska vara hemma nu när jag åker ner.

2010-01-19 @ 22:23:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0