Det var början

Nu har jag köpt kort på stil och tagit mig igenom mitt första pass. Box of course. Höll på att kräkas några gånger och magen pajade. Gick på skakiga ben hem och kunde sen knappt få på tandkrämen på tandborsten för mina händer var så svaga. Men det var steg ett på vägen mot att bli fit igen och jag har tecknat mig för 4 månader så jag lär inte ge mig nu när jag har hostat upp för det där dyrjävlakortet. (Men misströsta ej, jag fick en ryggsäck och en vattenflaska på köpet, plus två gästbiljetter så nu kan man komma hit och träna med mig!)

Jag är dödstrött som vanligt så nu går jag och lägger mig. Godnatt.



Kommentarer
Josefine

Härligt jobbat! :) Jag har aldrig vågat mig på box.. tror jag. Körde någonting box something på IKSU.. men jag vet inte om det är samma.. Vad är det egentligen, box?

2010-01-26 @ 07:39:05
URL: http://josefinalina.blogspot.com
helena

Mäh! Jag fick varken ryggsäck eller vattenflaska av iksu.

2010-01-26 @ 11:56:15
Big

Josefin: Man jobbar i par med boxhandskar och mitsar och sen slår (och sparkar) man! Skitkul:) Du borde prova:)

Helmert: SNåliksu. Fast vi fick ju ingen ryggsäck förra gången vi köpte 4-månaders...

2010-01-26 @ 15:00:27
Josefine

förresten.. tänkte ifall vi skulle träna nåt någon gång så får du min msn: [email protected]

2010-01-26 @ 15:24:24
URL: http://josefinalina.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0