Hejdå Farmor du var världens bästa!

Vi har haft en jättetrevlig dag idag. Okej, det var begravning, så visst var det sorgligt ibland. Men det känns som om farmor kanske ändå var ganska nöjd när hon dog. Är man 105 år så kanske inte så mycket mer att bocka av på göra-innan-jag-dör-listan.
Det roliga var att träffa släkten igen, vi har en hemskt trevlig släkt på både mamma och pappas sida och tyvärr så är det inte särskilt ofta man träffar dem. Jag hoppas vi kan få till en släktträff någon gång:)







Ikväll har vi käkat grekiskt med mamma, snart ska vi väl se på tv eller nåt...

Imorgon flyttar Kejtan till Malmö och jag åker tillbaka till Luleå. Det kommer vara hundra miljoner mil mellan oss. Tur det finns telefon. Helena kommer bara vara 26 mil bort, är ju nästan runt knuten:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0