Drömjobbet!

Jag hade kunnat få ett dröm-sommarjobb. Skickade iväg ett mail till ett ställe i norska fjällen som hade islandshästridning och frågade om jag kunde få jobba i juni, och de behövde folk men de behövde folk som kunde jobba juni till första oktober. OCH MAN FICK RIDA PÅ FRITIDEN!!!
Tyvärr... eller vad man nu ska säga så planerar jag att hoppa på en utbildning och faktiskt "bli" nåt till hösten så det går ju inte. Dessutom så vill jag ju hemskt gärna ha lite semester i Sverige med nära och kära också.
Men jaja. Skrev till dem att de bara kunde höra av sig om de ombestämde sig.



Nu ska jag laga middag, något så avancerat som.... fiskbullar och potatis!




Kommentarer
mamma

Äsch. Otur. Hoppas att de ändrar sig.

2010-01-27 @ 20:34:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0