Hei skirenn

Och hå. Ikväll har vi vart på Ivar och Viktors första skidtävling och hej vad det gick:) Jag sprang bredvid Ivar hela vägen, medan Dag tog sig an Viktor. Åh vad roligt det var, tror jag snart måste skaffa egna barn som jag kan följa med på skidtävling. Ivar skidade som om elden vore lös och körde om en hel drös med ungar. Själv förvandlades jag till en galen idrottsförälder som hejade på och blev sur på alla som stod i vägen för han. Äsch, inte så farligt då, man får väl sansa sig, men kul vare!

Imorgon åker jag hem igen, på fredag vidare till Luleå. Har fixat en freerider mellan Gävle och Skellefteå så det är bra. Jo, jag flyttar till Luleå nu. Skulle Freddan få för sig att göra slut igen så får han skylla sig själv, jag tänker inte flytta en gång till:P



Big & Fred world heritage tour!!
Coro, världsarv i Venezuela, det är typ byggnaderna som är själva världsarvet.


Kommentarer
mammselen

Men vad roligt med skirenn! :)

Jag vill också vara med. Kan jag få låna Ivar och Viktor nästa gång?



Nu får allt föräldrarna se till att fortsätta åka skidor med dem... Gå på tur, vetja. Hur roligt ( morsomt) som helst.

2010-01-13 @ 21:57:25
irene

Hejja, huvudsaken att DU har bestämt dig

2010-01-14 @ 19:32:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0