nice

Idag åkte vi till Gävle med Per-Erik. Vi käkade go-sushin och jag reklamerade mina skor som gått sönder litegrann i innersulan. Fick mer pengar tillbaka än jag trodde, plus att jag fick behålla skorna så jag var nöjd:)
När vi kom hem åkte vi upp til Sjulsarvet för pappa skulle bjuda på middag. Där var det ju svinkallt såklart men man får ju bylta på sig. Värst äre när man ska gå på toa eftersom det är porslinssitsar där, kallt om rumpan jo!
Allafall så var maten jättegod, det var nå peppar-älgbiffar, pappa kan det här med att laga mat han...

Nu sitter vi hemma hos mamma igen och moffar godis och surfar framför tvn. Skönt.

Och jag kan inte bestämma mig om jag ska åka till Norge heller. Så långt att köra i den här kylan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0