väntar på träningsvärken.

Shit, ikväll har jag vart på spinning med Josefin. Första gången jag var på spinning på stil. 45 minuter slit... Men det var bra och jag kände mig nöjd efteråt. Fast för att få genomgång av hela kroppen så gymmade jag lite med Freddan efteråt. Så nu är det bara att invänta träningsvärken, sen räknar jag med att den också hinner försvinna lagom till måndagen då det är dags igen.

Men! Imorgon åker vi till Lycksele!! Det roliga är att Helena och Emma också kommer:D Och dessutom Freddans bror och hans tjej:) Känner att det kommer bli en toppenhelg:) Vi har redan planerat in sushi+vin på lördag:)



Fina Helena som kommer blir så lycklig så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0