förberedelser för fjället

Idag måste vi fixa lite inköp för vår fjällvandring. Det ska bli jättehärligt att komma ut på fjället men tyvärr inte så varmt. Gradantalet kommer att ligga vid ca 10... Igår visade till och med yr.no att det skulle bli snö (!) på fredag men de hade tack och lov ändrat det till idag. Så kallt kommer det att bli, jag hoppas att jag inte fryser i min nya fina sovsäck:)

Igår kom vi fram till Lycksele vid 20-snåret och jag hade som vanligt huvudvärk efter falun-norrland-resan. Det händer jämt. Tog en treo och var på benen någon timme senare. Vi spelade kort med delar av fredriks familj och hade det väldigt trevligt.

Idag tackade jag ja till alla mina reservplatser på psykologprogrammet och nej till kriminologprogrammet som jag tog mig in på. Det känns rätt, vill jag nu bli psykolog får jag väl kämpa för det lite till. Det finns fortfarande mycket tid kvar för att jobba sen.

Nu ska jag ut med hundarna innan melodikrysset börjat, då blir det livat här.


Kommentarer
mamma

´Hoppas verkligen att ni får en fin tur med bra väder.

2010-07-18 @ 16:14:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0