Hello Saferide can you give me a safe ride back to sleep

Jag sitter på ett golv fullt med grejer och jag ska försöka packa min ryggsäck. Ikväll har vi handlat en massa mat, ska bli så skönt med fjällvandring:) Fast just nu har jag lust att krypa in under sängen och sura och gråta en skvätt. Men sånt kan man inte göra när man är vuxen tror jag. Dessutom kommer jag inte på något att gråta över. Men det hade vart lite skönt. Jag saknar Kejtan och Helmert.
Och längtar lite till Luleå och att sitta och plugga på unik.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0