Ingen bostadsgaranti.

I östersund är det bostadsgaranti för studerande. Tyvärr inte för reservintagna. Men äsch, det där är ju sånt som alltid brukar lösa sig. Först ska jag ta mig in också..

Jag har jobbat idag och är ledig imorgon. Ska nog fara till veterinärstationen och ta ett urinprov på Hima igen för att se så hon är helt frisk. Sen är det ju skoterkörning på vattnet imorgon kväll. Om det finns nån jag känner i stan kanske man ska gå på det. Tänk om det vore sol på dagen också så man kunde sola...

Eftersom jag la ut ful-bilder på Fredrik igår så ska jag väga upp med lite snyggare idag. Han är så snygg och vacker och underbar:) Ännu underbarare vore han om han skulle komma hit i helgen;)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0