inte ensam alls ju

Jag har minst fyra stycken som tänker på mig. Det är bra det:)
Ikväll har jag hängt hos Irenes, drack lite vin, åt ostar och fruktsallad. Vi såg "Hemma hos" Kalle Moraeus. Jag diggar verkligen han. Mysigt var det. Och så spelade jag betapet, gick skitdåligt.
Innan det var jag på Åhléns! De har halva rea-priset nu, jag älskar när de har halva rea-priset! Jajjemen, äntligen kunde jag köpa alla de där doftljusen som jag suktat efter... Kostade 99 spänn styck förut, sen blev de nedsatta till 59 och då köpte jag det som luktade godast. Men nu, halva reapriset! Slog till och köpte resterande fyra dofter också.
Ett fint badlakan hittade jag också billigt. Allt till mitt nya hem som jag längtar så himla mycket efter.

Cyklade hem bland alla fyllon. Det är livat värre på stadens gator ikväll.

Dags att sova, natta.




Kommentarer
mamma

Hejochhå.

Du kan få sängkläder, handdukar, gardiner och en del annat av mig.

2010-07-31 @ 08:38:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0