man blir...

trött!
Jag blir så himla irriterad på Fredrik!! Vi tenderar nämligen att bli osams på mornarna eftersom att jag är morgonpigg och han inte och jag vill ha sällskap. Så ofta blir han sur för att jag försöker väcka han genom att dra av han täcker eller få Hima att slicka han i hela ansiktet. Men imorse hade han ställt väckarklockan och då vaknade ju jag såklart och låg och pratade med han. När jag sedan föreslog att vi skulle stiga upp blev han sur och tyckte att jag pratade för mycket. Men hallå?! Ställer han väckarklockan för att jag ska sova vidare eller? Pucko...

Allafall! Idag roadtripar vi upp till Norrland igen:) Känns ganska bra även om jag gärna hade haft fler dagar här nere. Vi får låna mammas bil hela vägen så det är jag glad för.

Snart ska jag bli glad på Fredrik också.

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0