nervös väntan

Nu är vi hemma i Falun igen efter en fantastiskt fin tur till Dröbak. Vi har fått god mat, badat i poolen och njutit av tillvaron. Dessutom har vädret vart lovely och det verkar faktiskt vara det ett tag till här:) Jag hoppas att det fina vädret följer med oss till fjälls sedan också!



Idag ska vi kanske ut och spring och sen äta surströmming med pappa. Jag hoppas verkligen att mina föräldrar vill följa med och gå gullnässtigen också! Tipspromenad är ju roligast i världen...

Just det. Jag har ju fått antagningsbeskedet för i höst. Jag står som andra reserv för att komma in på psykologprogrammet i Östersund. Av 18 måste alltså två hoppa av. Först var jag ganska hoppfull men nu vet jag inte... det är ju en populär utbildning.
Nu måste jag vänta till 6:e augusti för nästa besked, kommer jag inte in då får jag hoppas att de ringer in mig när terminen har börjat. Och vad gör jag då om jag inte tar mig in? Vet inte, kanske jag hoppar på kriminologprogrammet då. Fast å.... kanske jag satsar på högskoleprovet till hösten igen..

Nu ska jag göra något med Fredrik. Jag har lovat att jag ska vara snäll hela dagen idag eftersom att jag inte hade en av mina bästa dagar igår.

Hejs!




Kommentarer
Frida

Jag håller tummarna för att du ska komma in! =)

2010-07-13 @ 18:52:53
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0