Nu vill jag aldrig mera träna

Idag sprang jag efter jobbet och det var det sista påtvingade träningspasset för den här sommaren... Skönt! Ända sedan kungsledenrännet i april har jag tvingat mig ut och sprungit två gånger i veckan men nu har jag semester från den där ständiga kampen med mig själv. För mig är det omöjligt att bli beroende av löpning.

Undrar vad man ska hitta på ikväll. Jag är ledig imorgon och väderprognosen visar 22 grader och strålande sol. Imorgon är det jag som ska sola:D
Men kanske man ska fara till kusinen ikväll...



Kommentarer
mamma

Bra!

Duktig flicka. Tänk om jag ändå hade lite av din envishet.

Njut av solen imorgon, vetja. Fast sola lagom.

2010-07-01 @ 21:35:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0