Semesterdagarna hittills

Vi är i Falun just nu och har det bra. Igår var vi i Sundsvall och hälsade på Bossen, han var som vanligt, lyssnade ingenting och lufsade runt i sin egen värld. Det var roligt att träffa honom, men jag hoppas han blir klippt snart så han får det lite lättare i sommarvärmen. Det var trevligt att träffa Maria också. Vi fick god mat av henne som vanligt:)



På kvällen for vi vidare till Falun. Idag har vi solat och badat och hälsat på pappa och fåren...






Hima var nästan räddare än fåren...


Imorgon åker vi vidare mot Dröbak och Oslo! Wee;)



Kommentarer
helena

nu längtar jag hem. Det gör Katarina också.

2010-07-11 @ 20:19:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0