Bureå, Luleå och nu Lycksele igen

I lördags var vi i Bureå hos morbror som fyller 60, det var lika trevligt som vanligt att träffa släkten. Det är sånt man borde göra oftare men som sällan blir av tyvärr...
Sen åkte jag med min andra morbror till Luleå och överraskade Fredrik, han blev glad och nu har vi haft en mysig helg här:) Snart kommer Frida och hämtar upp mig och då blire Lycksele igen, ikväll ska vi springa Guldruschen:)) Det är vi och Sofia som bildat lag, och efteråt ska vi picknicka, kommer bli skitkul!

Och mycket ledigt i veckan tack och lov, det behöver jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0