Dags för surströmming!

Blev surströmming till middag ikväll och det var gott tack och lov. Förra sommaren höll jag på att föräta mig på det.

Idag har Hima vart hos veterinären med en misstänkt urinvägsinfektion. Hon kissade inne två gånger igår (!) och sen kommer det inget när hon sätter sig för att kissa när vi är ute. Så Fredriks mamma trodde det kunde vara uvi och jag googlade lite på det och lyckades få en tid hos veterinären idag. Imorgon får jag veta provsvaret. 20 minuter till den nätta kostnaden av 700 kronor.

Tur jag får pengar imorgon. Har med min storhelg och mina övertidstimmar lyckats få ihop en större lön än vad Fredrik tjänar som civilingenjör:P

Här kommer tre bilder från gårddagens ridtur. 4 timmar med mycket galopp:D Min häst bockade sig dock två gånger under galoppen så jag var riktigt nära att flyga av. Träningsvärk idag!

 


Ciao!



Kommentarer
mama

Vad härligt du verkar ha det. Hima är väl försäkrad?

2010-06-23 @ 20:26:48
big

jo men kommer nog inte upp i SÅ höga belopp att jag får ut något

2010-06-23 @ 21:44:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0