inte slappa

Nu har jag, Martin och hundarna legat ute och solat hela dagen. Äntligen! Hima har upptäckt hur kul det är med vatten och har badat jättemycket. Till slut tvingade jag upp henne eftersom hon skakade så mycket.
Tyvärr var det rätt många mygg där så jag har fått en hel del bett:( Nu har vi kommit in och jag får dåligt samvete så fort jag inte är ute och gör något aktivt, jag börjar bli orolig för mig själv för jag aldrig kan slappna av med gott samvete. På måndag är det ju hundkurs och jag borde träna Hima, dessutom har jag skolarbete kvar. Men iallafall! Igår fick jag mitt betyg i "Film, litteratur och genus" Weeho, jag fick VG! Är så glad över det för genuskurserna är så betydelsefulla för mig.

Jag funderar på kebabpizza nu till middag faktiskt.


Kommentarer
mamma

Det verkar lite ohälsosamt det där... att inte kunna slappna av.

Du måste träna dig. Det är faktiskt så att kroppen, själen och hjärnan behöver vila emellanåt. Att bara njuta och vila är en nödvändighet för att orka.

2010-06-10 @ 19:21:57
Frida

Vad roligt att du känner dig nöjd över kursen :) Grattis till betyget! kram

2010-06-12 @ 10:01:51
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0