jogg

Idag hade vi lång-möte på jobbet, kul tycker jag och några extra komp-timmar på kontot är alltid bra. En av mina kollegor tycker att jag ska bli chef för att jag är så strukturerad, yes familjen ni kan sluta skratta nu, jag är inte direkt känd för att vara just strukturerad;)

Efter jobbet fyllde vi bilen med alla hundarna och for ut i skogen. Jag och Martina joggade och Irene gick. Det var härligt, det är underbart när man kan vara ute och springa i bara sport-bh och tights!

Sen ska jag också meddela att Hima har blivit vuxen och har börjat löpa! Helst skulle jag vilja ha henne som min bäbis hela livet men jaja, hon ska väl också bli äldre. Det blir ju spännande att se hur det går för alla hundar på allmänlydnadsprovet som är på måndag:P Extra störningmoment kallas det...


Kommentarer
mamma

Jo! Du är nog strukturerad!

Vi har bara inte uppfattat det riktigt än. Det är bra att andra ser det.

2010-06-10 @ 09:00:47
mamma igen

...men hur går det för Hima att bo ihop med Julius nu då ...

2010-06-10 @ 09:02:44
big

det går ganska bra, han är ju kemiskt kastrerad...

2010-06-10 @ 16:28:57
irene

Och det FUNGERAR faktiskt!! otroligt nog!

2010-06-11 @ 23:39:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0